Allt i ett andetag

Helgen sprang iväg, det blev inget bloggande för datorn existerade bara inte för mig och det var på något sätt ändå skönt även om jag saknade att skriva av mig lite, men det gör jag nu istället :)

Måndageftermiddag och skolveckan har dragit igång igen, jag vill bara att terminen ska vara över nu, känns som att det är alldeles för mycket nu när det börjar dra ihop sig och jag fullkomligt avskyr sånt då jag stressar upp mig så förbannat och det går ut över det vardagliga :/ Men, får helt enkelt ta en dag i taget om jag kan behärska mig till det.
Naturkunskapsprovet idag kan rent ut sagt bara fara & flyga så pass långt att jag aldrig någonsin mer behöver se det. Jag må vara förbannat dum i huvudet eller trög, men det var inte mycket jag förstod och detta kommer också att visa sig på resultatet, tyvärr.

Känner att jag börjar bli hungrig nu, så det är bäst att göra mig en macka så jag orkar göra det som göras skall. Ett lycka till hade inte skadat vill jag lova.

Idag känner jag mig typ sämst i världen, eller sämre än det.
På återseende

Avtryck
Postat av: LOVISA

Godmorgon:)

2008-04-15 @ 06:39:01
URL: http://onemoretry.blogg.se
Postat av: E och J

Svar: Ok. :)
Inte s mycket..

Ha en bra dg!

2008-04-15 @ 07:50:30
URL: http://beautifulbeatific.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0