Black Angel

Jag har drömt om Alma 3 nätter i rad nu, det är läskigt och dessutom jobbigt. Det är galet vad jag saknar dig my sweet angel, jag hoppas att du har det bra där uppe. När jag har vaknat på morgonarna så har jag bara känt hur jag velat skrika; kom tillbaka. Men jag vet att det inte hjälper, för du kommer aldrig tillbaka. jag älskar dig.

Jag har iaf nästan varit lite duktig idag, har fixat i ordning, rensat väck det som skulle bort osv. Har gjort en massa småsaker men det känns ändå som om jag har lika mycket kvar, men nu tänker jag inte anstränga mig mer så resterande får ske när jag får dötid.

Sitter här nyduschad och lyssnar på musik, tänkte snart kolla runder på lite andra bloggar för jag är måttligt rastlös eller egentligen inte, det är skönt att bara sitta här för jag orkar ingenting annat. Jag vill ha helg nu, iaf om jag hittar en biljett till baby, annars kan vi lika gärna hoppa över helgen, eller det känns nästan så iaf.

Fan vad opepp jag är då, galet ju. Så bäst att jag slutar,
godkväll!

Avtryck
Postat av: amanda

haha sportlov blev just ändrat till påsklov ^^ haha ,

2008-04-02 @ 19:55:46
Postat av: amanda

& taack förrästen ;p

2008-04-02 @ 19:56:05
Postat av: klara

oh, bilderna som bloggrubrik var jätte söta =]

2008-04-02 @ 20:03:39
URL: http://justyna.blogg.se
Postat av: linnea.

du damen, vet du om att jag saknar dig eller? vad gör du en eftermiddag nästa vecka? ska vi ta en fika och ett byavarv med min stridsvagn? ;)

2008-04-02 @ 23:14:38
URL: http://linnearudolfsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0