.. det är då jag förstår att detta är mitt öde

Det är inte ofta jag är uppe & klar vid denna tiden på dygnet eftersom att jag är världens mest morgontrötta människa, som någonsin gått i ett par skor- men idag är jag vaken och allt det där.
Om exakt 32 minuter nu så börjar skolan, tre timmars svenska och därefter idrott då jag ska på promenad med söta flickor och fika vid sjön- mysigt. Strax efter halv tre så hämtar min kära far mig på hemmaplan och skjutsar ner mig till stationen och där sätter jag mig på tåget för att åka iväg några timmar.

Spenderar min lediga tid i Lidköping hos babyboy, bättre kan det inte bli för jag saknar honom enormt.
Nej, borsta tänderna och lite sådant, sen är det skola!

SUNSHINE!


Avtryck
Postat av: Käärstin

har så kuul sötnoos! (L)

2008-04-29 @ 15:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0