I min bubbla av glas..

.. så försöker jag handskas med vardagen och det är inte det lättaste.

Trots att det var en skolfri dag idag så var jag uppe med tuppen, nästan- halv åtta iaf. Jobbade till klockan fyra och därefter så gick jag ut en liten stund i det fina vädret för att träffa mina små söta vänner en liten stund. Jag har nu även varit ute med min söta hund en liten stund och ska snarast plocka i ordning på rummet- då det ser ut som ett bombnedslag. Därefter så ska jag vara ännu mer duktig och sedan äta våfflor med mammsen.

Förkylning sitter i och jag blir inte ett dugg bättre, det är förbaskat jobbigt- har varit så sedan i fredags och jag vill bara få bort det och bli helt frisk NU, förbannat också :(
Natten var hård, både av förkylning & andra orsaker och jag hoppas att iaf det sistnämnda snarast är ur världen igen.

Nej, nu ska jag fixa det som fixas skall.
Sunshine

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0