It's Friday again

Ännu en vecka har gått, ännu en skolvecka har slagits ihjäl och ytterliggare en vecka närmare sommarlovet.

Det är fredag igen, klockan är strax halv tolv och jag sitter hemma, det är inte ofta men idag var jag hemkommen strax innan elva, känns rätt skönt ändå. Förkylningen slår ut mina krafter helt och hållet så jag antar att jag dessutom kommer att slockna som ett ljus när jag vänder mig om i min stora ensamma säng senare, en våning upp.
Dagen har spenderats med söta människor, eller snarare kvällen. Vi har lekt lite lekar i parken, suttit och snackat skit och ja en del annat, detta har varit trevligt och vädret är förövrigt underbart- jag kan inte mer än älska det. Vi beslöt oss senare för att gå upp en runda till Emelie, hon skulle tydligen ha fest men då jag inte tyckte att den var något att hänga i granen så tog jag min fina cykel och begav mig hemåt.

Mitt humör är sämst, jag är sämst och ibland är också du sämst. Det känns jobbigt och jag hatar det, men det känns som att det inte spelar någon roll vad jag än gör eller säger. Du går dessutom emot dig själv då du gör saker som du iprincip blir arg på mig för att jag gör, så du borde få upp ögonen och typ välkomna verkligheten eller något. Nej tusan, jag vill bara lägga mig under täcket och sova bort hela helgen.

Jag som trodde att jag tog steget uppåt, men ack så fel jag hade.
godnatt

Avtryck
Postat av: Anonym

En vecka närmare sommarlovet sounds great!
Jag är tillbaka för ikväll men går troligtvis i ide en stund igen ;)

2008-04-26 @ 20:08:17
URL: http://lillefots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0