Stockholm vaknar långsamt på droger och på sorg

I måndags satt jag som ett nervsammanbrott och trodde då aldrig att det skulle bli en ny dag, men nu är det torsdag och här sitter jag med ett leende på läpparna för imorgon är det fredag och det känns skönt.
Kom hem från Hässleholm för bara en liten stund sen, har precis hunnit duscha & packa ner det jag behöver i helgen. Snart kommer mamma hem från sin kvällspromenad med voff, då blir det kvällsmat och därefter ska jag nog välförtjänt lägga mig i sängen och hitta någoting sevärt på tv;n.

Imorgon åker jag till my babyboy och det känns fantastiskt, dessutom så har jag kommit underfun med att jag älskar staden Lidköping, den är lagom på alla sätt och vis så det ska bli skönt att avverka ytterliggare en helg där.
Jag har sån lust att bara sätta mig ner och pula lite med min förbannade bloggdesign, men jag finner ingen ro till det, är alldeles för stressad. Undra när jag får tid för saker som jag verkligen själv vill egentligen? Galet verkligen.

Well, gnajjt sweet people.


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0