You think you better than us

Mando Diao och imorgon är det fredag, lovley torsdagkväll- eller nej men ändå :)

Ingen anar hur skönt det var att sova ut någorlunda idag, gick inte upp en minut före tolv, gött som kött. Tog tag i min lilla våning och städade, eftersom att både andreas & rebecca följer med albin ner imorgon, kände faktiskt att det inte kunde se ut som det gjorde då, men nu är det ändrat, tack & lov.

Vid femtiden mötte jag min fina Elin vid skolan, vi tog en promenad, mötte Angelica och åt en glass. Vi gick upp till pulsen en liten runda och pratade mest en massa skit. När klockan passerade åtta så började jag så smått traska hemåt så nu är jag hemma, har precis duschat och lagt upp lite bilder på bilddagboken. Nu tänkte jag göra mig en kvällsmacka och efter det läsa klart och se på tv.

Godnatt alla fina människor! :)
imorgon kommer mitt hjärta, som jag längtar.


Avtryck
Postat av: Lillefot :]

Hoppas du haft en bra fredakväll & får en toppen helg.
Du har en poäng där, alltid lär man sig något..

2008-04-11 @ 21:39:51
URL: http://lillefots.blogg.se
Postat av: E och J

händer idag då? =)

2008-04-12 @ 09:34:33
URL: http://BEAUTIFULBEATIFIC.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0