Ett ständigt krig mellan att orka och att inte orka..

Vi aggerade frisörsalong till dess att klockan passerat fyra, det var mysigt skoj och allt det där.
Mitt hår blev brunt och det känns kortare, Kärstins hår blev rött men hon tyckte inte det bytte färg trots att det faktiskt gjorde det även om det inte blev någon dramatisk förändring.

Timmarna har snurrat på fort, vi har hunnit vara hos djurdoktorn med Enzo, så duktig han var :) dessutom hann jag inom apoteket för att köpa frontline till honom, så nu är han nästan säker igen och det känns skönt.
På vägen hem hemtade jag ut min nya väska och det kändes skönt, får plats med massvis i den känns det som och det är ju såklart hur bra som helst.

Det där kriget som pågår mellan att orka och inte orka ser idag mörkt ut, jag är så trött på allting, jag är arg, besviken OCH framförallt ledsen på dig. Du lyssnar inte på mig och jag ger snart upp att ens försöka förklara och då är vi tillbaka där vi började, en boll som ständigt rullar fram och tillbaka.

Ge mig bara lugn & ro, jag vill inte ens imorgon för det blir bara så tryckt och allt blir helt galet.
Just ikväll hade jag behövt vara helt ensam och då är det synd att man inte bor själv!
Nu blir det mat och sen är det final av project runway, heja!

godkväll.

Avtryck
Postat av: Linda

Tack, det gick toppen. ÅH, hur gick finalen? Jag somnade :$

2008-08-28 @ 20:23:45
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0