Håll mig hårt eller släpp mig helt

Det är ingen nyhet att jag avskyr söndagar, men denna söndagen skulle jag verkligen bara vilja radera ur mitt minne.

Natten blev lång och jag vred & vände på mig i hopp om att någonting skulle ske, men ingenting skedde så med gråten i halsen så försökte jag somna, men det tog emot och jag visste helt enkelt inte vad jag skulle ta mig till. Det blev en tidig morgon då Enzo inte var speciellt tålmodig, jag gjorde ett försök i att komma till ro för att läsa, men tankarna var för många och jag stod inte ut.

Försökte sysselsätta mig med att städa för att tiden skulle gå och visst gjorde den det, har städat som en idiot hela eftermiddagen och nu är ovanvåningen skinande ren. När mamma kom hem så tog vi en svängom till IKEA, jag invensterade inte ett dugg men mamma däremot hittade lite grann.
Har ikväll tagit en promenad med Enzo, träffat A, A, K & M, dock i två olika sammanhang.

Nu hade jag tänkt att ta mig friheten och läsa en stund, men jag vet inte om mitt huvud klarar av det. I vilket fall så ska jag försöka fixa ihop någonting i blocket till skolan, men vi får se- möjligen blir det som alla andra kvällar att jag glömmer av det i all hast.

Godkväll!


hoppas att du är nöjd nu

:'(

Avtryck
Postat av: Petra

2008-08-24 @ 21:13:58
Postat av: Petra

Tusan, jag råkade trycka på "skicka kommentar" innan jag ens skrivit något. :)



Söt du är syster!



Puss

2008-08-24 @ 21:15:02
URL: http://petralindhe.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken söt bild :]

2008-08-24 @ 21:55:57
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0