Live on the coke side of life

I början av veckan så öppnade himlen sig fullkomligt och det kändes som att nu återstår bara regn den tid som är kvar av lovet men tro det eller ej så har det spruckit upp lite och solens strålar tittar fram då och då :) A ligger fortfarande i sängen och sover efter en sen filmkväll med Andreas & Rebecca inatt, men duktig som jag är så är jag redan uppe med lilla Enzo :) Har förvisso varit uppe i flera timmar.

Nu inväntar jag G på hojen, vi ska fram på staden en liten sväng, jag ska kika efter skor. Imorgonbitti far vi hemåt till Skåne så ikväll hoppas jag på att jag får min vilja igenom (a) är jag riktigt söt så kanske.
Nej, nu anländer hon nog snart och jag måste leta upp min plånbok och få liv i A så att E slipper vara själv.

Linda, hoppas att du hittar en ny gnista snart och återkommer med något dramatiskt, bloggvärlden är f*n så mycket tråkigare utan dig.
Adjö!


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0