Sur som en citron och jag tror att jag ska explodera..

Det där förbannade jävla skitet som blivit inställt flera gånger nu gjorde att jag missade min första matte b timme helt i onödan, jävla skitmänniska.
Så nu har jag suttit och bara varit irriterad hela förmiddagen och jag vill bara att klockan ska bli halv fyra så att jag får sitta här igen och bara vara. Så får se om planen blir som den skulle ikväll, väldigt tveksamt.

Dessutom så gör det mig frustrerad att du ska dit du ska ikväll och jag vet inte vad jag ska ta mig till för jag är inte där, fan också :/
nej, skola om en stund och innan dess måste jag nog lugna ner mig för att inte få ett raseriutbrott på första bästa.

Adjö!

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0