This planet looks so cute but it's cold..

Dagen började som ett helvete och slutar som ett helvete och nej, jag är inte förvånad.

Jag är som sagt inte riktigt på fötter ännu, det dröjer ytterliggare en tid så änsålänge blir bloggen halvhjärtad.
Det är inte meningen att det ska vara såhär och jag hoppas att det med tiden blir en förändring annars så vet jag inte faktiskt. Jag hatar sådanahär kvällar allra helst när jag inte kan styra ett skit.

Det kommer bli få timmars sömn inatt och jag orkar inte ens gräma mig över det, att det dessutom är 3 timmars idrott som står först på schemat är ju ingen drömstart.

Nej, gräv ner mig för ett tag tack!


Avtryck
Postat av: Käärstin

This planet looks so cute but it's cold..

erkänn bra citat?

jag heter så på msn, värsta coolt (H)

<3

2008-08-19 @ 17:23:27
URL: http://kyubari.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0