Visst finns mirakel och för mig är det faktiskt du..

Härliga onsdag, jag älskar min lediga dag mitt i veckan. Dessvärre så känner jag på mig att risken finns att jag blir tvingad att gå till skolan några onsdagar när allt kommer omkring, men jag håller tummarna för något jobb blev det tydligen inte då världsutställningen kostade för mycket pengar för samtliga.

Idag kommer min skolväska som jag införskaffat mig, så jag hoppas på att jag & mam hinner ner och hämta den innan vi ska på veterinärbesök med min sötplutt som idag ska vaccineras, måste dessutom ner till apoteket och köpa frontline till honom också. Tiden kommer inte riktigt räcka till, för om ungefär en halvtimme kommer Skrupi & Kärstin inklampandes och idag ska vi aggera egen frisörsalong, kan nog bli många skratt.
Känner att jag måste klippa till det och framförallt färga innan jag ska i med det lååånga :) Är lite spänd på hur det kommer bli och förmodligen så kommer det känns lite konstigt i början, men jag ser fram emot det.

Nej, om jag kanske skulle kika på det jag egentligen gick in för att titta på.
På återseende kära vänner

Avtryck
Postat av: Linda

Ja, just det. Mons Kallentoft. Helt klart läsvärd!!

2008-08-27 @ 17:43:43
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0