You bring me home, cause we both know what it's like to be alone.

Ordet tandläkare får mig att vilja kräkas. Igår ringer de och väcker mig två gånger och när jag väl kommer dit idag så får jag först sitta och vänta i en halvtimme för att bara få veta att röntgen"maskinen" inte fungerade, så jag fick gå hem igen och få en ny tid. Det förstörde hela min dag, för mitt humör hade tidigare inte heller varit på topp och grr vad galen jag blev.

Nu är jag iaf nyduschad så en huvudvärkstablett och lite cocacola ska nog få mig att överleva kvällen, förhoppningsvis iaf.
På återseende!


Avtryck
Postat av: Linda

Jag har lite dålig koll på vad som händer nu faktiskt. Jag är vikarie inom barn- och skola samt vård- och omsorg så jag är inte helt sysslolös. Tänkte även börja bygga upp bloggen och sätta igång med träningen igen. Så lite planer har jag. Men ett jobb, längre vikariat vore inte dumt. Vi får se vad som händer ;)

2008-08-22 @ 10:45:42
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har lite dålig koll på vad som händer nu faktiskt. Jag är vikarie inom barn- och skola samt vård- och omsorg så jag är inte helt sysslolös. Tänkte även börja bygga upp bloggen och sätta igång med träningen igen. Så lite planer har jag. Men ett jobb, längre vikariat vore inte dumt. Vi får se vad som händer ;)

2008-08-22 @ 10:46:07
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0