Dán före dopparedán

Den riktiga julgranen är klädd, syster är hemma från Stockholm, familjen har precis ätit middag tillsammans och julklapparna är nedstoppade i säckar, trots det och alla adventsljusstakar så har jag inte svårt för att finna julkänslorna. Jag säger inte att de inte finns där, bara det att jag inte hittat de ännu, jag har svårt för det där att ha julkänslor utan snö, men jag ska göra mitt bästa och hoppas på att morgondagens stämning kan bringa lite känslor!

För att återgå till problemet jag nämnde igår, eller julklapparna jag inte visste skulle inhandlas i vilket fall så har jag med Angelicas hjälp idag fixat alltihop och även köpt lite piller så att jag kan njuta av julens godbitar utan att lida. :)
Så, alla julklappar är fixade så nu är bara kruxet hur jag ska få med mig allt på tåget på fredag, men det blir ett senare problem.

Nu blir det fika & gottis innan jag kryper till kojs för att kika på oth innan John Blund kommer, för övrigt så hoppas jag att han kommer tidigare än de senaste nätterna för imorgon vill jag vara pigg.
Godkväll & kram

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0