Drömmar trängs med saknaden

Behöver lite inspiration, och ja, svårare än så var det inte.
Jag vill bara kunna rädda den som behövs räddas, men jag är ingen krigare längre, ingen modig soldat.
Så om jag försöker så kommer jag förmodligen att stupa i striden,
striden för någon annan eller kanske min egen?


foto: Monika Manowska

Dagens konstaterande har fått mig väldigt stressad, jag vet inte i vilken ände jag ska börja och jag tror inte heller att jag kommer klura ut det innan det är försent, därför ska jag bara göra mitt bästa och släppa alla krav- något som jag har fruktansvärt svårt för.
En annan sak som jag också har väldigt svårt för just nu är det där med beslut, vad/hur/när etc. Det är väl minst sagt ett faktum att decembers julglans får alla lite under ytan, trots att det är mysigaste månaden på året!

luddigt & osammanhangande, lite på krigsstigen.
all kärlek

Avtryck
Postat av: Käärstin

Din sötsaaak! <3

2008-12-02 @ 21:42:50
URL: http://wiildchiild.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0