Härliga december

Finns det någonting som är skönare än att promenera i isande kyla, med musik i öronen och andas december's isande luft? Jag tror inte det, även om jag är sån som gärna ringer efter skjuts om det är lite för kallt så älskar jag att gå när jag väl kommit ut, då kan jag nästan gå omvägar hem bara för att få andas.

I vilket fall så är det torsdag idag vilket innebär att det nalkas helg och bäst av allt är att jag imorgon är ledig, då brummar vi till stockholm för att hälsa på systrar & brödrar samt gå på julmarknad. Ska bli skönt att träffa a, jag saknar honom fruktansvärt. Sen är det bara en vecka kvar och jullov, underbart. Dessvärre jobbigt att jag har inlämning på tisdag, jag kommer få sitta hela måndagen för i helgen hade jag tänkt att vara pluggfri, men det återstår att se.
Jag har förresten kommit på mig själv med att nästan uttrycka samma sak om och om igen fast i olika sammanhang, det får nog bli en förändring snarast om det ska hänga kvar, men det tar tid och den tiden har jag inte just nu.
Vi hörs!

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0