Nytt år & nya möjligheter

Dränkt i tankar om hur året har varit så tänkte jag om jag som alla andra skulle skriva om hur mitt år har varit i form av en sammanfattning/krönika, men när det sedan slog mig att jag faktiskt inte är som alla andra så får detta förbli en tanke.

Så istället för en rad med ord & meningar så välkomnar jag det nya året genom att tacka alla som varit med mig under 2008 och hoppas att 2009 blir bättre än det gågna!
Gott nytt år & kram

Avtryck
Postat av: Angelica

Jag är villig att spendera år 2009 med dig, så att det året kommer att bli väl minnesvärt! :) Älskar dig! <3 GOTT NYTT ÅR

2008-12-31 @ 17:09:04
URL: http://onda0nda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0