Alla hjärtans-dag

Jag har aldrig riktigt gillat den här dagen om jag ska vara ärlig, men nu när det finns någon att dela den med, då känns den genast mer speciell :)
Jag har haft hemligheter för mig hela veckan och det roligaste av allt är att A hatar när han inte vet vad som ska ske, så det ska bli lite småroligt att se hans min sen när allting är färdigt. Allra helst när han inte tror att jag kan, men jag ska visa min talang :)

Jag tror bestämt att jag ska avsluta direkt, endast för att inte slinka in på banor dit jag inte vill, utan försöka behålla gnistan uppe :) Jag har en del kvar att göra.

Puss & massvis med kärlek!
Imorgon åker vi till Lisch.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0