Det finns en tätort, på en slätt

Fy skäms på mig verkligen, jag som så gärna vill sitta här och skriva flera gånger om dagen, om det så ska vara. Men vad gör man när tiden inte räcker till? I vilket fall så är det snart lov och efter det så är det lite lugnare igen och jag hinner möjligtvis försöka leva lite friare. För tillfället har det varit en hel del att fixa med, både i skolan och med annat.

Sitter för tillfället med andan i halsen och ångesten över det, imorgon är det prov och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det har varit så fruktansvärt mycket annat som tagit min tid nu så det har helt enkelt bara inte fungerat. Jag ska försöka pressa ögonen ett tag extra inatt, för koncentration och se om jag lyckas klara mig över minimisträcket imorgon iaf- de är det viktigaste just nu.

Imorgon är det alla <3-dag och jag ska få spendera den med min baby, dessutom så ska jag göra den riktigt riktigt mysigt- men det är än så länge en hemlighet :)
Nej, nu ska jag faktiskt skärpa till mig och kolla igenom allt en gång. Dessutom så ska jag bli en aktiv bloggerska igen, för det är riktigt kul om man bara kommer igång!

Gnajt.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0