Happy people never fantazise

Efter 16 underbara dagar tillsammans med världens bästa pojkvän så är jag nu återigen ensam, på hemmaplan. Visst är det förbannat jobbigt att situatuionen är som den är men det går inte att ändra på ännu så jag ska göra mitt bästa för att inte hänga less, vi får klara det tillsammans. du & jag v Fast jag ska samtidigt inte sticka under stolen med att jag är väldigt ledsen idag. I vilket fall så har det varit 16 underbara dagar så tack hjärtat, du är utan tvekan världens bästa! <3

Igår åt vi ute med Andreas & Rebecca, sedan gick vi bort till sockerbruket där UKM skulle hållas, men i väntan på det så svängde vi inom bowlinghallen och spelade biljard :) På kvällen blev det hemmamys för alla fyra, vi såg på 2 filmer och åt lite godis. Klockan tickade fort iväg och det blev senare, hejdå.

Dagen har jag spenderat på en buss med klämmande huvudverk, som konstigt nog inte vill ge med sig :/ Nu sitter jag här nyduschad och invätar lite kvällsmat som förövrigt kommer att sitta som ett smack i kistan :) Jag borde dessutom plugga ikväll för imorgon är det prov :/ Sketans att jag är som jag är ><

Nu hör jag att det är färdigt där ute i köket.
all kärlek
/r

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0