You are my sweetest downfall

Lördag, klockan är snart tolv, mitt lov är iprincip slut och här sitter jag.
Min söta pojkvän ligger och sover som en liten gnu, hur gullig som helst är han och där ligger han medan jag sitter och klottrar på min egentligen meningslösa blogg på internet (?)
Jag kunde inte somna om när jag vaknade vid elva, huvudet var fullproppat och jag känner mig inte riktig på topp idag :/ Förhoppningsvis så ger det med sig under dagen.

Gårdagen var hur trevlig som helst, vi gjorde favorit i repris sedan förra veckan- med maten iaf. Jag & A lagade mat ute på revet, Tobbe, Daniel, Jennie & Alfred kom. Vi åt hemmalagad kebabtallrik och såg efter det på dibilder, riktigt skoj. Min A var förövrigt sjukligt gullig när han var liten, en riktigt liten tjockis :) tihi.
Efter ett par timmar ute på revet så åkte vi med in till stan, gick upp till Becca och där såg vi på tv och spelade sedan spel- geni. :) Sen begav vi oss hemåt för söte var väldigt tröt.

Idag har det pratats om UKM, men vad som sker utvisar tiden helt enkelt.
Nu sätter jag punk, ajdö!


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0