Den vinner som är trägen, den förlorar som ger opp..

Jag avslutade gårdagen med att börja läsa Luftslottet som sprängdes och jag började dagen på samma sätt. Jag är helt förälskad i Stig Larsson's böcker och grämer mig mäkta mycket över att den fjärde boken nu inte släpps :( buhu.

I vilket fall så har det inte varit en vild söndag, började som sagt dagen i sängen med en underligt bra bok. Me and my sweet bigsister har förvisso ägnat många timmar av dagen till att städa, ränsa och göra fint i diverse garderober och utrymmen. Tog även en tur till IKEA för att inhandla två skohyllor som vi kunde ha i garderoben för att spara lite utrymme, men de var slut så för att vi inte skulle ha åkt dit förgäves så köpte jag en söt liten sovplats till mitt hjärta som snart kommer :) Åh som jag längtar.
I övrigt så bjöd jag över farfar på lite fika som han så gärna åt haha.

Nu är jag måttligt hungrig så jag tänkte ta mig en dusch och sedan hitta något ätbart. Därefter så ska vi nog se på någon film från kameran, i love filmer när vi var yngre för det är så kul att se på.
Mitt humör har nått bottnen idag så nej, vildare än såhär blir det inte.

Adjö

Avtryck
Postat av: S

lång historia, det är dags för mig att gå vidare från ett nästan 3 årigt förhållande!

2008-07-20 @ 18:36:01
URL: http://eyeshot.blogg.se/
Postat av: L :]

Jag älskar också hans böcker. Har bara hittat en enda författare som kan mätas med honom. Mons Kallentoft. Lägg det på minnet :)

2008-07-20 @ 20:41:25
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: malincatrin

Stieg Larssons böcker är segare än segare.. Sista boken va bra och jag hade gärna sett mer böcker.. Men den första var så seeeeeeeeeg..

2008-08-14 @ 18:26:39
URL: http://malincatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0