Det som inte dödar stärker inte heller

Torsdagkväll, imorgon avverkas veckans sista arbetstimmar- vilken lättnad :) Ska tom vara så pass fräck att gå en timme tidigare för att hinna i tid till tåget som ska ta mig till a v Dessvärre så tar morgondagens resa längre tid än vanligt då jag blir tvungen att ta bussen från Skövde :/ Men det är samtidigt ett ypperligt tillfälle att avverka sida efter sida i Flickan som lekte med elden, som jag förövrigt kommit igång med nu. Känns bra att jag tog tag i det, för attan vad bra den är.

Även dagen har gått segt, det är inte ofta jag säger såhär men jisses, mina arbetsuppgifter är verkligen slut, det kommer inte in mycket och när det väl kommer så är det fixat för att det inte är mer och det gör att jag får sitta med att plocka väck saker? Som dessutom gör jävligt ont efter ett tag och för övrigt är väldigt tråkigt. Hoppas verkligen på att det kommer in lite imorgon annars blir jag galen och klättrar på väggen, tror bestämt att jag isf fixar i ordning istället för att riva, för det är ja- supertråkigt.

Ikväll har jag & sis testat våra nya superhings, funkar som fina fisken vill jag lova- är som en babyrumpa nu. haha.
Förresten, A är rätt gullig "jag gick fan i 40 minuter i affären för att hitta rätt saker och jag fick tom fråga hon i kassan för att vara säker på att du verkligen tål det" han är nog rätt rädd om mig ändå den där filuren ;) haha.

Nej, jag vill att mitt hår ska torka så att jag kan platta det, men jag tror bestämt att jag får gå upp tidigare imorgon istället vilket förmodligen inte kommer att gå så jättebra- men är kanske värt ett försök trots allt!
Godnatt sötisar.


"jag vill vara fri och kunna flyga härifrån"
Foto: Monika Manowska

Avtryck
Postat av: L :]

Jag ska hålla ögonen öppna. Jätte öppna.

Härlig bild :)

2008-07-10 @ 23:43:14
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: L :]

Det ska bli fantastiskt roligt.

Jag har varit i både Mariestad och Göteborg och sett han tidigare. Det är helt klart mest röj i Götet men jag tror att Mariestad kan funka i år också :]

Jag åker med killen, en gammal klasskompis och min kusin. Det blir grymt!

2008-07-11 @ 17:18:10
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: Kärstin

Du är så jävla söt kwinna!

2008-07-13 @ 14:30:45
URL: http://kyubari.blogspot.com/
Postat av: S

åh tack snälla du för den fina kommentaren om mina bilder :) haft en bra dag?

2008-07-13 @ 16:50:25
URL: http://eyeshot.blogg.se/
Postat av: Petra

Du är sötast syster! Men jag röstar fortfarande på det där andra fotot. Skulle gärna framkalla det!



Pussis

2008-07-17 @ 08:48:50
URL: http://petralindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0