Du fick mig glömma alla svåra år..

..men som alla vet så springer allting ifatt tids nog

Det har varit en jobbig dag och jag mår inte alls bra. Det är bara tisdag och jag skulle i sanningens namn behöva helg NU, både fysiskt & psykiskt. Magen fortsätter att krångla, tabletterna har hjälpt mot huggen i magen ( det hugger inte lika ofta ) men jag kan fortfarande inte äta utan att få ont och må illa :/ Och dessutom så blir jag ingen roliga människa när jag missar maten och jag är hungrig som en varg :(

Idag är jag känslig, väldigt känslig- har precis gråtit en skvätt och nu ska jag snart lägga mig i sängen och kolla på tv eller läsa. Ge mig fredag, ge mig kärlek & ge mig en puss!

Albinälskling, jag saknar dig.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0