Du fick stor del av mitt liv, jag kunde inte andas till slut..

Jag låter Melissa Horn lugna mig i fredagkvällens mörker som redan fallit utanför fönstret, det är iprincip kolsvart och klockan är bara kvart i elva. Som de säger, efter midsommar så väntar mörkare tider och det är så sant som det är sagt!

Efter dagens 8 arbetstimmar så konstaterade jag att jag bara har 24 arbetstimmar kvar och sen är jag ledig, vilket innebär att jag bara jobbar måndag - onsdag, men det kan hända att jag jobbar halv dag på torsdag eller så beroende på vad det finns att göra. Men ska bli skönt att vara ledig i någon vecka nu innan skolan drar igång igen.

Kvällen har jag spenderat hemma, riktigt skönt faktiskt för jag är riktigt trött och funderar på att snart lägga mig i sängen och läsa lite bok och sedan sova tills jag vaknar av mig själv och inte av någon klocka, jag hatar väckaklockor, allra helst när de ringer 05.45 :( usch. I vilket fall så har jag börjat ränsa i garderoben, har tagit ur alla kläder men jag hade ingen ork att hänga in de igen så de ligger kvar på golvet, räcket och i soffan :) haha. Ska ta tag i det imorgon igen tänkte jag.
Dessutom så ska jag ha en riktig bakdag imorgon, har köp hur mycket ingredienser som helst idag, för hela 150 kronor :) Förkläde på och ett smarrigt leende, sedan är jag kung i köket!

Undra om jag ska trixa lite med min design? Fast kanske för det vänta, mina ögon vill inte som jag. Ska dessutom snart ringa A och höra vad han gör och sådär lite sött säga godnatt och att jag älskar honom :) trots att han redan vet det, så förtjänar han att höra det om och om igen, så söt och så min!

Förresten så måste jag avlsuta dagens inlägg med att jag om en vecka ska åka och hämta mitt hjärta, som jag längtar. Har tjatat om detta i två år och har först nu gjort skott i det hela :) Hoppas bara att vår söta lilla picasso går jämt med min! Så istället för att köpa systemkamera så köper jag min egna vovve istället! Kameran får vänta lite till, jag har min digitalkamera som jag kan använda tills dess att ekonomin tillåter något bättre.


Idag har jag även bestämt att han ska heta Enzo :) Hoppas att allt går vägen nu bara, isf är han min om en vecka!

Godkväll

Avtryck
Postat av: Malin

Melissa Horn är ju helt underbar.. :)

Och vilka söta hundar!

2008-07-19 @ 00:03:08
URL: http://malinan.blogg.se/
Postat av: tilda

åh vad mysigt, riktigt söta!

2008-07-19 @ 06:48:39
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: S

Shiit, din rubrik passar så bra in i mitt liv just nu!!!

2008-07-19 @ 11:44:53
URL: http://eyeshot.blogg.se/
Postat av: Anna

åh gu vilka söta!

2008-07-20 @ 11:53:23
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0