Feeling your heart beating..

Just i denna sekund så förgyller Aerosmith min lördagförmiddag om inte tilloch med eftermiddag snart. Var otroligt skönt att sova 5 timmar längre än vad jag vanligtvis gjort de senaste veckorna, hade säkerligen kunnat sova ett par till om det inte varit så att jag höll på att nästan kissa på mig :)

Har suttit framför datorn en stund nu och faktiskt börjat lite med att göra om bloggen, tar nog dessvärre lite tid då jag inte riktigt har tålamodet inne för detta, iaf inte för stunden. Så istället ska jag nu ta på mig ett par byxor, en t-shirt och ett förkläde. Tävtta av mig och sätta upp håret, sedan börja baka som en galning. Har bestämt mig för iaf tre olika sorter och det ska bli underbart att kunna äta lite goda kakor utan att få ont i magen :) (förhoppningsvis så blir de iaf goda, men det återstår såklart att se)
Måste dessutom fixa färdigt i garderoben idag, för tror inte att mamma & pappa tycker det är så roligt när kläderna ligger helt utspridda .

Nej, baka var det :) Wish me good luck!
På återseende sweet people..


Avtryck
Postat av: L :]

Vilka härliga bloggförändringar, älskar headern och hoppas att du får se winnerbäck inom en snar framtid. Tiden räcker inte till åt allt tyvärr, men keep up the good work ;)

Jag har en fråga i min blogg som du borde svara på förretsen!

2008-07-19 @ 18:22:45
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0