Jag spelar utan insats..

Vilken dag, vilken vecka, vilket jävla kaos jag för tillfället befinner mig. Allt drar ur mig orken och kvar finns ingenting, vilket är frustrerande.

Helt paff pong så blev allting stressigt och det vände, man ska aldrig klaga över att man inte har något att göra för då blir nästan sekund ett rent kaos. Stressen sätter sina spår med massa småsår på händerna och en hjärna som inte fungerar fullt ut, den är överhettad och i samma stund så försöker den samla tankarna på allt annat som i sin tur leder till en katastrofal kollision. Jag tänker på saker som jag egentligen har kommit över (iaf vad jag trott) och då blir jag förbannad, för att det jag tänker på inte har någonting med nuet att göra och att jag fortfarande ska gräma mig över det. Nej jisses, vad är jag för en människa egentligen?

Något positivt är iaf att jag har köpt söta strumpor idag och det var nog allt om jag säger så.
Nu ska jag snarast lägga mig i sängen för att läsa flickan som lekte med elden, tror bestämt att jag läst ut den snart.
Och ikväll ska vi äta korv, som jag längtar- jag är hungrig!

Godkväll

Avtryck
Postat av: Kärstin

släpp det som varit!

det är as svårt, jag vet.

men försök! <3

2008-07-16 @ 22:11:54
URL: http://kyubari.blogspot.com/
Postat av: S

var boken bra??

2008-07-17 @ 11:01:28
URL: http://eyeshot.blogg.se/
Postat av: S

var boken bra??

2008-07-17 @ 11:01:44
URL: http://eyeshot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0