Let the sunshine in :)

Vilket väder, helt underbart och jag älskar det :) Tänka sig att det lönade sig att jobba mitt i sommarlovet trots allt, i efterhand är jag glad att jag det blev så trots allt.

Mam & pap åkte hem igårkväll och helgen har vi spenderat ute på stugan. Var även ute i blomberg en runda igårkväll för att grilla och bada med Tina & Jörgen.
Idag kom Maria & Gabriella och hämtade mig vid elva, vi åkte till bärstaviken för att sola och bada. Enzo tog sig nästan ett dopp han också, så söt så söt. Kom hem för en timme sedan och nu har jag precis duschat och sminkat mig, väntar på att håret ska torka så att jag kan platta det.
Om en liten stund kommer Tina och hämtar mig, så ska jag fram på stan en snabbis för att leta upp en födelsedagspresent till T, som fyller 20 idag :) Grattis!

Ikväll blir det till att äta ute med Stig, Tobbe & Albin för att fira hans födelsedag.
Och Enzo som ligger här och drömmer ( han gör ljud ifrån sig ) får vara hemma med mammaTina!

Att slösa tid vid datorn när det är fint väder ute är solmissbruk!
Vi hörs :)

Avtryck
Postat av: Sanna

ha en fin kväll :)

2008-07-28 @ 17:05:52
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: L

Jag håller ögonen öppna ;D

2008-07-30 @ 10:02:53
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja du, undra sa en flunda, gädda är en fisk! Du får se vad det är när du kommer hem :)

2008-07-30 @ 18:12:18
URL: http://petralindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0