Det finns alltid saker som du aldrig kommer att förstå

En ny vecka har dragit igåg. Men det är inte vilken vecka som helst, det är sista veckan i skolan och jag har snart avslutat mitt första gymnasieår. Men som sagt, man ska inte ropa hej fören man hoppat över ån.

Det har varit en tuff dag i skolan och jag är fullkomligt slut i huvudet men imorgon är det prov som gäller så jag måste försöka trycka upp böckerna under nästan eftersom att tiden till det inte har funnits där tidigare. Så dagen blir inte mindre tuff utan snarare tuffare med timmarna.
Fast åa ndra sidan, hur otroligt dum i huvudet är man inte om man lägger ett prov sista skoldagen? Fullkomligt vansinnigt.

Nåväl, nu ska jag inte lägga min energi på att klaga och gnälla, jag har egentligen bättre saker för mig så..
En macka, tv & packa upp väskan är vad som står på schemat.

Adjö kära vänner!

Avtryck
Postat av: Anonym

Visst hör det till ;)

2008-06-02 @ 16:03:26
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0