Det kallas tvivel det där som stör..

Onsdagförmiddag och jag är redan vaken, lite rekordartat sådär med tanke på att jag redan varit vaken i någon timma. Vaknade av att grannarna började fippla med målningen av huset :/ Men A ligger sött kvar och sover fortfarande :) Tänkte snart vara taskig och väcka honom (a)

Vi hade faktiskt planerat en tripp in till staden när Jonas slutat jobbet för då kan han köra och vi slipper ta bussen :) Angelica följer också med, dessutom så ska vi hämta upp Natali i Vittsjö också, så det blir full bil :) Ska försöka vara duktig och hålla pengarna ifall att det skulle bli så att vi går ut på staden i helgen, men vi får se.

Nu börjar jag iallafall bli lite hungrig så jag ska nog göra mig en liten frukost :)
Idag måste jag såäven hinna med att packa för imorgon åker vi till Stockholm och därefter åker vi hem till Lidköping :)
Puss!

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0