Det var vi mot världen

Onsdag eftermiddag och jag är hemkommen från jobbet, skönt att det bara är två dagar kvar nu innan två veckors ledighet :) Känns dock knas att sedan kunna sova länge igen för när jag sedan vant mig vid det sköna livet så är det tidiga morgnat som gäller igen. Men,
det är ett senare problem just nu vill jag bara ha fredag så att jag kan njuta :)

Om två dagar kommer mitt hjärta, som jag saknar honom och som jag längtar efter honom. Dessutom så är det ett stot plus att vi ska få spendera två veckor tillsammans och bara vara med varandra. Så lite äventyr ska vi allt setill att hinna med :)

I vilket fall så ska jag göra mig en macka nu, plocka i ordning lite på rummet (om jag orkar) och därefter lägga mig i sängen för att antingen kolla på tv eller läsa lite. Det är ett plus med sommaren, det hinns med att läsa mer för det är inte massa annan läsning som snor tiden. Borde dessutom slå en pling till min kära arbetsgivare för att fixa så att jag får ut min lön i början av nästa vecka. Om inget annat så får jag setill att göra det imorgon senast.

På återseende kära vänner,
puss så länge!
/r

Avtryck
Postat av: :o)

Right, inte långt ifrån mitt nuvarande place faktiskt. Men i helgen bosätter jag mig lite längre bort. Vill inte skriva öppet såhär men låt oss säga nästan vid gamla vattentornet ;)

2008-06-11 @ 22:29:44
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0