Förlåt..

..för att jag varit så otroligt dålig på att uppdatera senaste, jag blir iprincip besviken på mig själv för egentligen så vill jag skriva men jag tar mig inte ritkigt tiden till det :(

I vilket fall så har helgen varit bra, vi har varit ute och ätit, haft kalas med lite för mycket av det goda för vissa, umgåts med Angelica, kollat på bra filmer etc. Med tanke på vädret så har vi fått hålla oss inne :) Var förresten i staden en snabbrunda och på den lilla stund lyckades jag naturligtvis hitta en skinnjacka (y)

Har nästan precis vaknat, det var skönt att sova länge- lampan släcktes sent inatt.. Jag är fortfarande sådär yvig och skulle behöva lägga mig en stund till så jag tror bestämt att jag ska kolla lite tv, möjligen en film :)
För övrigt så är vädret fortfarande helt sunkit och jag vågar mig inte ut om jag inte vet med säkerhet att regnet håller sig ifrån mig, så vi får se vad tiden utvisar :)

På torsdag åker vi till Stockholm, mysigt :)
Nu ska jag vila, puss!

Avtryck
Postat av: :o)

Klantigt var ordet men dessvärre lätt hänt. Såg inte skönt ut precis, uff. Hoppas det bättrar sig snart. Sthlm lät mysigt, have fun! =)

Oj, tack. Får se vad som tycks när lite bilder kommer upp.

2008-06-18 @ 11:18:31
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0