Huvudvärk & hängig

Sov länge idag, åt en snabb frukost och sedan skulle A ut för att bygga på terrassen. Jag försökte lägga mig till ro för att läsa Flickan som lekte med elden men det går inte, jag känner mig stressad för egentligen ingenting, jag har huvudvärk och jag känner mig allmänt hängig och det blir genast mycket svårare att komma på något att skriva. Idag kommer inte orden som på räls, jag får nästan gräva så just därför ger jag upp.

Funderar på en promenad och ränsa tankarna till vågornas sus i den lätta vinden.
God eftermiddag!


Avtryck
Postat av: Linda

Hoppas du finner ro till läsandet snart, för den boken är fantastiskt bra!

2008-06-25 @ 22:26:12
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0