Jag ger upp..

Jag förstår inte, hur i hela världen kan en människa vara så otroligt uppblåst? I vanliga fall så finns det inte i min värld att förstöra för andra men jag lovar dig att när detta är över, helt över så ska du få ett rent helvete och det ska jag se till. Såfort det ena är över så kommer det andra, en storm som aldrig slutar blåsa. Och när det är vindstilla så är det helt enkelt för bra för att vara sant- tro mig!

Jag visste visserligen att det skulle bli något utöver det vanliga, men att det skulle bli såhär det hade jag ingen aning om. Att JAG skulle bli klistrad på tapeten det var en chock, det handlar inte om mig, det är inte mitt fel men jag står ändå omnämnd åtaliga gånger. Jag önskar dig från min inre hjärtrot ett rent jävelskap, brinn i helvetet!
Det är inte ofta jag är så grov men i detta fallet så menar jag verkligen det.

Sitter ute på revet, A är ute och jobbar- han är så duktig så- ingen tvekan om att vårt hus kommer att bli vackrast i kvarteret senare ;) haha. Ikväll är det fotboll och den ska vi se på här ute, jag vill ha godis men har bara några chokladbitar kvar :(  tusan.

Snart kommer Monika & Bengt över på lite käk och vi ska sedan kolla på matchen med de och jag som inte har någon direkt lust till något sällskap då jag idag gråter med jämna mellanrum.

Godkväll!

Avtryck
Postat av: Anonym

Tack för det :o) Jag tror det kommer passa perfekt! Kram

2008-06-26 @ 23:00:01
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag hjälper dig mer än gärna att blåsa storm!



Älskar dig!

2008-06-27 @ 11:45:03
Postat av: Kärstin

Jag hade sjukt kul på P&L.

Du är så braaaa! <3

2008-06-30 @ 16:03:18
URL: http://kyubari.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0