Jag heter Albin!

Idag har jag varit hos andreas med ronja och kollat på fotbollen, Ryssland vann inte för dom var inte med. Sen satt vi i hans rum till hans pappa kom in och sa att vi skulle gå hem för andreas skulle sova. Så nu sitter vi i soffan och kollar på ngn serie som dom har sex i stan i eller ngt. Men nu är det slut, det börjar snart en film som heter en snut darrar eller ngt. Den ska iallafall jag se på för ronja lär ju somna som hon gjort dom senaste gångerna vi har kollat på film. Btw reklamen för dafgård`s är ganska bra tycker jag. Och i morgon ska jag köpa chiqita`s nya grejj med jordgubbar äpple och banan i tror den kan smaka ganska snaskigt :) Nu börjar en snut på hugget (Filmen) Morsning alla fans där ute i sverige inklusive Osby :)  


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0