Mitt i allt så ska man räcka till

Känns inte riktigt som att jag har den egenskapen för tillfället, men ni får helt enkelt stå ut ändå och gör ni inte det, ert misstag typ.

Jag kan erkänna att jag måste varit väldigt trött idag för jag har gjort hur mycket fel som helst idag och kommit på mig själv när jag varit färdig och fått göra om allting från början. Misstagen började klockan sju imorse och slutade inte fören halv fem när jag satte mig på cyklen för att bege mig hemåt, sådana här dagar borde inte få finnas- fy farao.

Jag & Petra beslöt oss för att fixa det sista till vårt pillerill, så jag tog på mig mina inlines och hon satte sig på cyklen, sedan for vi byn runt för att hitta det vi skulle och lite till. Skönt att komma ut i friska luften.
Ikväll grämer jag mig lite över att Sverige spelar den sena matchen eftersom att det är tidig morgon imorgon med vilket gör att jag antagligen inte orkar se färdigt den. Men det står garanterat på löpsedlarna imorgon, dock tråkigt att missa det ifall jag gör det.

Lite mat hade inte suttit fel så jag hoppas att det snarast vankas mat i köket och därefter ska jag invänta matchen och kolla så länge jag orkar, förhoppningsvis hela matchen :) Brukar ha måttligt svårt för att sova om jag väl ger fan it från början, förvisso rätt negativt men sån är jag.

det tär fortfarande och jag tycker att det är fruktansvärt jobbigt,
förstår inte hur man kan göra så!


Avtryck
Postat av: :o)

På så vis, låter helt okej!

Ja, flytten skulle gått av stapeln då men vi får nycklarna redan på torsdag. Nervigt! Vart håller du hus när du är i den här stan förresten?

2008-06-10 @ 21:14:54
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0