Sommarlov och solsken

Igår ringde vårterminens klocka ut och vi blev befriade, iaf över sommar'n och det känns underbart :)
Var en mysig stämning i kyrkan igår, fin sång och fina ord. Synd bara att det var en väldig förvirring som förstörde lite gran, men det skrattade vi bort :)

Tog mig i kragen och hjälpte till uppe på jobbet i någon timma innan jag skulle sätta mig på tåget. Stressigt och mycket att göra så det var någorlunda jobbigt med tanke på alla konstiga kunde som dessutom ringde.
Åkte ut till revet på kvällen, fixade lite mat och hade mys :) Och idag har vi varit ute i solen hela dagen, åkte med båten bort till svalnäs en lite sväng också. Rebecca med familj var där så vi lånade deras båt lite för att kunna åka vattenskidor, kneeboard och däck i lite högre fart :)

Nu sitter vi här nyduschade och bara njuter. Ska snarast göra oss i ordning för att senare promenera bort till småbåtshamnen och hjälpa Jennie & Daniel. Därefter får vi se vart det bär av, möjligen sitter vi kvar och dricker med de, vi får se :) Låter dörrarna vara öppna.

Vi ses!

Avtryck
Postat av: Anonym

Det känns helt sjukt bra. Dock overkligt, jag har inte tagit in budskapet än tror jag. Hälsa om du ser mig :o) Jag ska försöka memorera ditt ansikte, hehe. Imorgon lägger jag mig på beachen Svalnäs därmoet!

2008-06-06 @ 19:43:59
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0