Du kan inte springa ifån dina misstag

du kan bara lova dig att inte göra om det igen.

Veckan bara springer iväg och det skrämmer mig, imorgon är det redan torsdag och snart är jag utan mitt hjärta igen :( Jag hatar det, jag vill bara få vara på samma ställe som dig jämt, eller iaf i samma stad. Men ack nej, så lätt ska det inte vara. Ingen längtar som jag tills jag springer ut med den där förbannade mössan på huvudet, visst är det långt kvar men det är något att se fram emot- för jag vet vi vet, att då har vi hela världen i våra händer, tillsammans.

I vilket fall så åt vi lunch på Miami med Andreas idag och därefter kom Becca, så gick vi hem till Albin och såg på en massa TV. När Andreas cyklade till lackeringen så gick jag, Becca & Albin fram på stan, fikade och kollade i lite affärer. Köpte endast ett hårband & hårfärg, eller ah ansiktsmask också. Funderar starkt på att dra med Becca ut imorgon igen och köpa den där väskan jag hittade, eller kanske klänningen? Vi får se helt enkelt.

Är nyss hemkommen från Becca och nu väntar jag på att Albin ska komma hem, som är på någonting med Andreas, men förhoppningsvis så dröjer det inte så länge tills han är hemma :) Då blir det kvällsmat och sen landar jag framför tv;n medan Albin ska sova, eftersom att han ska upp vid fem imorogn :/ stackar'N.

Nej, godkväll kära vänner.


Avtryck
Postat av: Jenny

jag kom precis hem själv :p varit en runda i stan och kollat på kläder :) vad hittar du på?

2008-03-26 @ 20:53:17
URL: http://medany.blogg.se
Postat av: malin

haha okej =) vad gör du?

2008-03-26 @ 22:00:07
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0