Good morning

Jag känner mig inte motiverad alls för att gå till skolan idag, vill bara få ligga hemma i min stora tomma säng och bara få vara bland mina tankar idag. Men jag vet också att de inte är värt det, för jag blir som instängd och helt nertrampad. Istället så ska jag snart borsta tänderna och sätta mig på cykeln till skolan, där jag idag ska ha 3 timmars engelska & 3 timmars svenska. Möjligen så förstår någon varför dagen inte känns lockande (?)

Finns det någon energi kvar när skoldagen är slut så överväger jag nog ett kafferep tillsammans med my old girls, kommer visserligen kännas lite konstigt sådär, men ändå jävligt trevligt tror jag, eller hoppas iaf. Men detta får vi se om det blir av, jag har inte bestämt mig ännu.

Ge mig helg, ge mig lördag, ge mig albin hit NU! <3


Avtryck
Postat av: Malin

ah okej =) trivs du med det plugget då? =)

2008-03-11 @ 17:56:41
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0