Long day

Denna fredag har känts ovanligt lång, detta kan bero på att jag vaknade alldeles för tidigt med för få timmars sömn i ryggsäcken. Dessutom så höll lilla Elsa låda under hela kalaset och det var knappt en minut stilla, detta resulterade att det var jag som var hennes lekkamrat under kvällen, förvisso väldigt skoj men slutkörande. :)

Har förövrigt varit en bra dag, med bra paketer och jag är helnöjd verkligen. Efter att mina söta gäster gått hem så försvann jag en runda för att träffa mina flicks men nu är jag på hemmaplan igen med grusiga ögon. Tänkte snart bädda ner mig framför tv;n innan jag ska slumra in till vindarna utanför mitt fönster ikväll.

Det blir en tidig morgondag med tåg & buss, kan nästan förutspå att det blir en del förseningar gällande tågen osv. och det är inte alltför kul, allra helst inte när det är ett kallt klimat, fy hundan. Nej, här sätter jag nog punkt. Ska försöka få tag på A innan jag somnar också.

Godnatt vänner!

Avtryck
Postat av: malin

oh okej =) har ni några planer för vad ni ska göra? =)

2008-03-22 @ 09:33:53
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0