Luften svider när vi andas in

Av 6 timmars lektionstid så har jag idag haft 50 minuters lektion, men trots det så har jag hela tiden befunnit mig på skolan. Känns inte sådär jättevärt men vad annat fanns det att göra? Morgondagen kommer att bli lika meningslös, därav tar jag stopp vid halv tolv. Vi har ingen ledig dag för den är utbytt, så istället är jag ledig på fredag, iofs skönt det.

Har precis varit ute en stund, försökt ränsa huvudet en aning men detta gick inget vidare då verkligen allt är kaos. Jag önskar så innerligt att jag bara kunde slänga fram alla korten på bordet för dig, men riktigt så enkelt är det inte även om jag önska att de vore det. Förlåt mitt hjärta, ingenting är ditt fel.

Känner mig måttligt frösen så jag har nu satt igång badvatten, där jag ska försöka göra ytterliggare ett försök att lätta på huvudet lite. Brukar till viss del på vägen, men situatuionen är inte densamma. Efter ett varmt bad och en lagom kvällsmat så ska jag lägga mig framför tv;n och där spendera resten av kvällen.

det finns ingen räddning längre

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0