Minnena bär vi med oss, för alltid

Mot min förmodan så har denna dag varit så fruktansvärt klockren, även om jag haft lite smått otur i vissa saker :) Dagen har bara rullat på som en storm, vi slutade dessutom tidigare, när vi var klara med vår uppsats. Då följde jag med Emmie hem, där vi skulle arrangera kafferep för övriga flickor. Vi satt och snackade gamla minnen, pinsamheter osv i ungefär 4 timmar, hur trevligt som helst. Jag hade nästan glömt hur det var att skratta så mycket, så det var fruktansvärt skönt att bara släppa allt.

Kom hem för ca en halvtimme sedan och nu sitter jag här, helt seg i huvudet och funderar på att snart lägga mig framför tv;n. Imorgon är det onsdag och då är jag ledig, as usual. Har dock en del att fixa, men med en jättesjuk pappa som ligger hemma så känns det inte så lockande, för jag vill inte bli smittad :/ Så dessa nödvändiga saker för helt enkelt vänta in i sista stund som vanligt.

Nej, nu ska jag fortsätta att kolla lite här och sedan bege mig.
Hoppas att ni alla haft en lika bra dag som jag har, känner mig nästan på topp faktiskt.
Fyfan vad skönt :)

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0