Skärtorsdagen

Som vanligt första natten utan A så har jag sovit lite oroligt, vaknade iprincip tom utan att klockan ringde och det händer aldrig annars. Hade tänkt mig ett morgonbad men jag orkade inte så nu sitter jag istället här nyduschad och ska snart välja kläder och lite så. Klockan halv 1 börjar jag skolan (måttligt skönt) och det innebär 3 timmars geografi, då vi förhoppningsvis får hela tiden till vårt arbete, för det behövs vill jag lova.

Efter de tre timmarna så har jag påsklov, som jag längtat efter detta alltså. Ska bli så fruktansvärt skönt verkligen. :) Fick precis ett msn-meddelande om att det är kafferep klockan 16.15 @ Ebaa's place, sketans för mig att jag inte kan komma då ;( Hade verkligen varit så förbannat trevligt, precis som förra veckan. Men jag ska å andra sidan inte sticka under stolen att det jag ska göra är snäppet bättre, för det är nostalgiskt.

Nu måste jag fixa lite käk och även göra mig i ordning.
På återseende gott folks!

Jag vill förresten se små söta påskkärringar ute idag :) det är så mysigt.


Avtryck
Postat av: malin

haha okej okej! =) förstår dig.. vad görs? =)

2008-03-20 @ 17:15:31
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Katja

Usch för att sova själv!

2008-03-20 @ 22:06:24
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0