"de riktigt stora stjärnorna är kungar som ser ned på oss"

- jag känner verkligen för att se lejonkungen, den filmen är så fruktansvärt söt och jag är nästintill kär.

Nåväl, fredagen är passerad både på ont och gott. Vår första och dessutom vår enda lektion idag var nästan kaosartad så redan vid halv elva så begav jag mig hemåt- var dock på jobbet kort därefter för att tjäna in lite extra pengar.

Jag har i övrigt spenderat min dag tillsammans med en söt, underbar & saknad vän vid namn Camilla. Vi räknade ut att det nästan kunde vara ett år sedan vi senast umgicks, så ni kan ju ana att vi hade en del att prata om. Munnarna gick i takt med varandra och det var ett kärt återseende vill jag lova, synd bara att det dröjer så länge emellan jämt- visserligen så finns det orsaker till detta, men det grämer mig och hoppas att vi kan försöka ses lite oftare :) Mina skrattmuskler har fått jobba på högvarv idag och det var längesen så det kändes riktigt skönt. Vi åt en bit mat, hyrde en film och ventrilerade en massa tankar med varanda!

Nåväl, jag ska avsluta kvällen / nattens inlägg med att klaga.
Jag är sjukt trött på folk som fjeskar, acceptera vad som är sagt och var nöjd- tänk på andra som inte alls klarat det lika bra. Det är fruktansvärt lågt att sitta och prata om att andra fjäskar, att det är så fel, löjligt etc. och sedan göra precis samma sak. Sådant fungerar bara inte för mig, jag klarar inte av det, jag avskyr folk som fjeskar och som dessutom snackar skit och är falska. Det är något av det värsta jag vet och jag vill nästan säga att falska människor förtjänar något av ett helvete. Men det som egentligen stör mig mest är att folk som hade bättre, som förtjänade det mer får inte chansen. Därför så hoppas jag helt enkelt att det inte går vägen för någon av er, ni förtjänar inte det :) Jag accepterade och bryr mig inte i eget syfte, mest på situationen och medömkande för andra kamrater.
Har förresten lärt mig att man egentligen inte ska skriva sådanthär på en blogg men vad spelar det för roll, jag behövde få ut mina aggressioner och det fick jag. Läser ni det så står jag gärna till svars, för jag står för precis vartenda ord jag skrivit i nattens mörker.

Jag är inte den som är den, jag är den andra.
saknar, skriker & längtar- jag behöver dig.


Avtryck
Postat av: Anonym

Lejonkungen är så himla söt. Disneyfilmer är rörande. Och jag är klen.

2008-05-25 @ 11:56:50
URL: http://lillefots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0