En tätort på en slätt

Måndagkväll, en ny skolvecka har dragit igång och efter en långhelg som denna så borde jag ha skaffat nya krafter men så är inte fallet, jag är kraftlös precis som vanligt.

Lördag & söndag spenderade vi ute på revet i solskenet, båt, fiskning, solning & grillning. På lördagkvällen så kollade vi dock på film med Andreas & Rebecca, klockan blev alltför mycket och därför så var det väldigt tungt att gå upp på söndagsmorgonen, men upp kom vi. På kvällen så åkte jag åter hem till skåneland och gissa om det var jobbigt, för ja de var det.


Nu har jag precis kollat på veckans avsnitt av andra avenyn och ska snarast ta en dusch för att sedan krypa ner i min stora ensamma säng, jag hatar att vara ensam, jag vill inte vara ensam, eller jag vill helt enkelt inte vara utan dig.
Efter skolan så åt jag förresten ute med Tanja & Kärstin, det var mysigt. Och senare så var farfar här på fika, även det var mysigt.

Jag har fastnat i den där onda cirkeln & jag vet inte riktigt hur jag ska komma ut ifrån den.
godkväll.


Avtryck
Postat av: Anonym

Haha, ja men dåså. Mycket folk hade det varit iaf, trots regnet. Gillar din rubrik. Lasse i all ära.

2008-05-06 @ 17:59:17
URL: http://lillefots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0