Flyg lilla fjäril flyg, för snart kommer du att krossas

Torsdagkväll, hello kitty-rocken är på, duntofflorna är on, handduken håller håret invirat och här sitter jag. Håkan Hellström strömmar ur högtalarna och jag känner mig nästan lite nöjd över dagens insatser, att jag är klar trots att klockan bara är halv nio strax.

När jag slog upp ögonen imorses och insåg att jag skulle ha samhällskunskap i 6 timmar så suckade jag för mig själv och önskade att jag bara kunde ligga kvar i sängen. Men, jag är förbannat glad över att jag gick upp imorses, att jag gick till skolan, för detta var en bra dag och väldigt inspirerande. Föreläsning om volontär-jobb som förövrigt är väldigt lockande, men än är jag inte tjugo tyvärr ;) På eftermiddagen såg vi på film en förbannat rörande film, jag grät åtaliga gånger under filmens gång, eftersom att jag inte kommer ihåg riktigt vad filmen hette så kan jag inte rekomendera er den, annars hade jag gjort det utan tvekan, vilken film alltså. Efter att gränsuppgiften var inlämnad så var skoldagen slut och klockan var strax slagen halv fyra.

Halv sex så var det dags att återvända till skolan för utvecklingssamtal, jag har inte riktigt förstått varför det kallas just utvecklingssamtal för jag menar, samtalet gör inte att jag utvecklas? Hm, det är ett litet senarium det ja.
Väl hemma så aggerade jag städfirma och gjorde min lilla våning finfin, så nu kan älskling se vart han går också när han kommer imorgon :) Som jag längtar efter min man, jag är överlycklig att han ska komma imorgon. Hela helgen full av mys kan inte bli bättre, eller jo- han stannar tills på tisdag :)

Nej, nu ska jag snart göra mig en kvällsmacka, en kopp varm oboy och sedan lägga mig i sängen för att se på filmen så jag så länge skullat se. Tristan & Isolde!

Goodnight sweet peoples!

Avtryck
Postat av: Klara

du skriver bra! :)

2008-05-15 @ 21:39:27
URL: http://justyna.devote.se
Postat av: Käärstin

hotel rwanda! :D

2008-05-15 @ 22:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0