HIV/AIDS

Rubriken är just vad hela min dag har handlat om, eller nej där överdrev jag lite- men hela min skoldag vilket innebär 6 timmar samhällskunskap. Vi fick tydliga instruktioner imorse när vi kom "allting ligger på er, ni planerar tiden, upplägget, arbetet etc. det enda ni får av mig är en bestämd grupp och ett utlottat tema. senast klockan halv fyra i eftermiddag så ska er grupp ha lämnat in en tidning om just det temat ni har och alla ska ett varsitt ansvarsområde." Det tog tid, längre tid än vad jag hade trott men klockan halv fyra så var vår tidning inlämnad och dagen vad slut. Enda orsaken till att jag egentligen nämner detta är för att jag tyckte det var roligt, intressant ämne att skriva om och det finns saker som man inte visste fören man läste det.

Var ute i det fina vädret en stund förut med några fina flickor. Vi träffade även Cilla & Devin, då vi bestämde att när hon flyttat till Hörby så tar vi tåget till Höör och där hämtar hon upp oss för grillkväll och övernattning, så söt är hon :) "jag har sånadär uppblåsbara ni kan sova på, it's big" haha.

Nu ska jag snarast besöka duschen för att sedan kasta mig i sängen med fjärrkontrollen i högsta hugg. Borde egentligen försöka städa också, för imorgon får jag ju besök :) Ska bli mysigt.

Jag är arg, ledsen och besviken på det- för jag trodde inte att du ljög för mig, men jag hade fel :(

godkväll


Avtryck
Postat av: Anonym

Tack söt! Keep your head up!

2008-05-23 @ 22:54:34
URL: http://lillefots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0