I'm already somebodys baby

Onsdagkväll, klockan har slagit sju, här sitter jag och är fullkomligt slutkörd.
Har jobbat hela dagen och var måttligt glad när klockan slog fyra, men då blev det övertid till sex. Visst är det skönt med extra pengar, men jag hade nog behövt komma hem.

Jag är dessutom förbannat stressad, vet inte hur jag ska hinna med allt men förhoppningsvis så går det vägen på ett eller annat sätt- annars får jag helt enkelt ta den smällen senare.
Ikväll ska jag iaf lägga mig i sängen, försöka släppa allt och hitta något riktigt bra på tv. Om jag förtjänar det eller inte är jag inte riktigt säker på, men i vilket fall så ska jag ta mig den friheten.

Men nu ska jag först och främst kolla på lite kläder & skor.
Adjöken!

Avtryck
Postat av: LOVISA

söt header!

2008-05-22 @ 20:19:42
URL: http://onemoretry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0