I'm back

Efter ett längre break så är jag åter igen tillbaka och det känns mer än bra, för jag behöver verkligen det här bloggandet. Att bara låta fingrarna dansa över tangentbordet, att orden får komma av sig själva och bara finnas där- det är en lättnad.

Som jag tidigare sagt så har senaste tiden varit kämpig/jobbig och än är det inte över tyvärr- men förhoppningsvis så är slutet nära nu.
Helgen har spenderats med baby, det har varit oehört skönt. Han åkte hem tidigare imorse, det var jobbigt men ett ont måste. Så nu dröjer det åter igen innan vi får andas samma luft igen tyvärr, men jag längtar och räknar dagarna. Han är så bra, min Albin!

Jag tänker inte att göra något större upplägg av helgen mer än att den har varit bra, måttligt lugn & det var välbehövt. I vilket fall så har den varit mysig och det finns inga stunder då jag är så lycklig som de med dig :)
Under dagen så har jag varit ute med lite söta flickor och nu ikväll har jag kollat på säsongsavslutingen av Andra Avenyn, spännande etc. Jag vill inte vänta tills den 21 september, jag vill ha nya avsnitt NU. I vanliga fall så är Andra Avenyn inte ett program som jag tycker om, men jag har fastnat för detta.

Huvudvärk och trötthet är ingen bra kombination, imorgon är det jobb.
Jag vill sova, men det blir jobbigt- nu är det ensamt!

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0